έ

Ποτέ δεν πυροβολούν στα πόδια.Το μυαλό είν΄ ο στόχος.

Σάββατο, 21 Φεβρουαρίου 2015

Φρενήρης ο στρατιωτικός εξοπλισμός της Τουρκίας


To F-35 to 2018 θα ρίξει τον SOM
som-j-2-1-600x400
To F-35 που θα αρχίσει να εντάσσεται στην τουρκική πολεμική αεροπορία από το 2017,θα αρχίσει από το 2018 να χρησιμοποιεί και τον παραχθέντα από την εταιρία Roketsan πύραυλο κρουζ SOM.Σύμφωνα με την συμφωνία που υπεγράφη τον περασμένο Οκτώβριο ανάμεσα στην εταιρία Roketsan και την εταιρία παραγωγό των αεροσκαφών την Lockheed Martin,οι δύο εταιρίες θα εργαστούν από κοινού. Στην συμφωνία αναφέρεται πως οι εταιρίες  Roketsan και Lockheed Martin θα εμπορευτούνε τον πύραυλος SOM-J  με την πολεμική αεροπορία των ΗΠΑ και τους άλλους χρήστες των F-35.H έκδοση J του πυραύλου αναπτύχθηκε με ειδικά χαρακτηριστικά για να βάλει στόχους επιφανείας.Κατά το συνολικό διάστημα των 48 μηνών ο βασικός ανάδοχος ήταν η Roketsan ενώ υπεργολάβος η Tübitak SAGE. Ο πύραυλος SOM-J σχεδιάζεται να έχει βεληνεκές 100 ναυτικών μιλίων,δηλαδή 185 χιλιομέτρων και μετά την εκτόξευση του διαθέτει στην ουρά του 4 πτερύγια ισορροπίας.Ο πύραυλος θα δύναται να πετάξει πολύ χαμηλά και δεν θα εντοπίζεται από τα ραντάρ.Επί ξηράς ο SOM-J  με ένα δικό του σύστημα πλοήγησης θα δύναται να κρύβεται ακολουθώντας το ανάγλυφο της γης.
ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ
Ο SOM-J θα διαθέτει υπέρυθρους ανιχνευτές υψηλής ανάλυσης.Το σύστημα αυτό θα επιτρέπει εκτός από την ακριβή στόχευση, να υπάρχει η δυνατότητα σε συνεργασία με τα αεροσκάφη έγκαιρης προειδοποίησης να αλλάζει στόχους. Κατά τον ίδιο τρόπο θα υπάρχει η δυνατότητα κατά την πτήση να αλλάζει η γωνία πρόσκρουσης και η τροχιά προσέγγισης.
F-35-ALCM-test
Οι δοκιμές του SOM έγιναν σε τούνελ-αεροσύραγγα στην Αγγλία.Η αεροσύραγγα χρησιμοποιείται για εναέρια οχήματα όπως αεροπλάνα και ελικόπτερα αλλά και για πυραύλους και βόμβες.Σημαντικός πελάτης τους είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες.Οι νέοι σχεδιασμοί της αεροδυναμικής μετρώνται σε αεροσύρραγες.Οι εργασίες ανάπτυξης θα περάσουν από τρία στάδια.Το πρώτο που είναι η ¨μελέτη σκοπιμότητας¨ ολοκληρώθηκε.Το πρώτο μέρος του δεύτερου σταδίου  που είναι οι δοκιμές στην αεροσύραγγα, ολοκληρώθηκε στο Μπέντφορντ της Αγγλίας.Η τρίτη φάση θα γίνει το 2016 και από το 2018 σχεδιάζεται να ενταχθεί σε χρήση από το F-35. H διαφορά του SOM-J από τις ήδη χρησιμοποιούμενες εκδόσεις του SOM A, B1 και B2, είναι πως είναι μικρότερος σε διάσταση. 
Kokpit.aero  13/2/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ,τα σχόλια να σχετίζονται με την ανάρτηση και να είναι ευπρεπή.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.