έ

Ποτέ δεν πυροβολούν στα πόδια.Το μυαλό είν΄ ο στόχος.

Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Ο Χένρι ...έμεινε έγκυος!

Έγινε άντρας,αλλά έμεινε έγκυος

Η Χένρι Στάιν που ήρθε στον κόσμο στην Ισλανδία ως γυναίκα, αργότερα άλλαξε φύλο και έγινε άντρας.
Η Χένρι άρχισε ορμονική θεραπεία ενώ συζούσε με τον φίλο της. Αλλά τους περίμενε μια διαφορετική έκπληξη. Η Χένρι που εξακολουθούσε ακόμη να λειτουργεί σαν γυναίκα, έμεινε έγκυος.
Είμαι χαρούμενη που δεν αντιμετωπίστηκα με προκαταλήψεις
Η Χένρι αν και δεν σκεφτόταν να αποκτήσει παιδί, αποφάσισε πως αυτή ήταν ίσως η μοναδική της ευκαιρία για να κάνει οικογένεια. Η Χένρι που από τον περασμένο Φεβρουάριο ζει μαζί με τον αγαπημένο της τον Θόριρ Λέο Πέτουρσον περιγράφει την κατάσταση ως εξής : ¨Είμαι χαρούμενη γιατί όλοι εδώ είναι ενήμεροι για τις επιλογές μου και δεν αντιμετωπίστηκα με προκαταλήψεις. Έστω και αν δεν αισθανθώ ποτέ άντρας 100% , είμαι πιο χαρούμενος που ανήκω σε αυτό το φύλο. Αφού σταματήσω να θηλάζω το παιδί μου θα συνεχίσω μετά την ορμονοθεραπεία¨.
ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ
Μπερδεμένος είναι και ο πατέρας της Χένρι που το 2014 έμαθε πως η κόρη του σχεδιάζει να κάνει εγχείρηση και να αλλάξει φύλο : Αφού έμαθα πως η κόρη μου θα γίνει ο γιός μου, μετά έμαθα πως είναι και έγκυος και θα κάνει κορίτσι¨.
Σχόλιο: Μεμονωμένη περίπτωση σίγουρα,αλλά ενδεικτική ογκούμενων εκδοχών κοινωνικής & φυλετικής παρέκκλισης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ,τα σχόλια να σχετίζονται με την ανάρτηση και να είναι ευπρεπή.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.