Πρόκειται για δύο εργασίες,γραμμένες από γυναίκες, που είναι μεν περιορισμένες σε έκταση,αλλά προ-σφέρουν μια αξιόλογη γενική θεώρηση των θεμάτων. Ας τις εκλάβουμε ως κατατοπιστικές εισαγωγές ενός απαιτητικού πλέγματος ζητημάτων που,μάλλον,δεν έχει ερευνηθεί όσο θα έπρεπε.
Οφείλω,όμως,να τονίσω ότι η συμπερίληψη απ΄ την κ. Βαδάση στις πηγές της εργασίας της του βιβλίου του J. Haudry "Ινδοευρωπαίοι" (2010) μειώνει και την ίδια και το έργο της.Δεν γνωρίζω το συγκεκριμέ-νο πόνημα,αλλά,ενώ έχει καταδειχτεί πλήρως πλέον η πλαστότητα και το αβάσιμο της ινδοευρωπαϊκής θεωρίας,είναι άσκοπο και αντιεπιστημονικό εν τέλει να αναπαράγεται αυτή η ασόβαρη κατασκευή πολι-τικών αιτίων και επιδιώξεων.
Οφείλω,όμως,να τονίσω ότι η συμπερίληψη απ΄ την κ. Βαδάση στις πηγές της εργασίας της του βιβλίου του J. Haudry "Ινδοευρωπαίοι" (2010) μειώνει και την ίδια και το έργο της.Δεν γνωρίζω το συγκεκριμέ-νο πόνημα,αλλά,ενώ έχει καταδειχτεί πλήρως πλέον η πλαστότητα και το αβάσιμο της ινδοευρωπαϊκής θεωρίας,είναι άσκοπο και αντιεπιστημονικό εν τέλει να αναπαράγεται αυτή η ασόβαρη κατασκευή πολι-τικών αιτίων και επιδιώξεων.
Κάντε λήψη:
Κωνσταντίνα Βαδάση, Δημοτικό τραγούδι και γυναίκα
Αθανασία Βρεττού, Η γυναίκα στην Ελληνική Επανάσταση του 1821
Γ. Β. Πέππας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ,τα σχόλια να σχετίζονται με την ανάρτηση και να είναι ευπρεπή.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.