έ

Ποτέ δεν πυροβολούν στα πόδια.Το μυαλό είν΄ ο στόχος.

Τρίτη 20 Ιουλίου 2021

Γιάννης Βασ. Πέππας, Η θετική επίδραση της άσκησης pdf

 

Στο βιβλίο μου «Τα θρανία είναι παλιά» (2003) εί-χα συμπεριλάβει τέσσερις από τις πανεπιστημιακές εργα-σίες μου στο Ψυχολογικό-Παιδαγωγικό της Φιλοσοφικής του Α.Π.Θ.Εκτενείς, τεκμηριωμένες μελέτες που είχαν τύ-χει της θερμής ανταπόκρισης των τότε καθηγητών μου, αλλά και πολλών αναγνωστών,μετά τη δημοσίευσή τους.
Το 2019,απρόσμενα,βρήκα σε ξεχασμένο φάκελο στην βιβλιοθήκη μου τρεις ακόμα εργασίες από την ίδια περίο-δο,αξιόλογες,αν και οι δύο ήσαν περιορισμένες:

1. Ψυχοθεραπεία των παιδιών σύμφωνα με ψυχαναλυτική άποψη

2. Η θετική επίδραση της άσκησης

3. Περιφερειακή όραση

Αυτά τα θέματα παρουσιάζω σε τούτο το πολυμορφικό αρχείο (pdf).

Οφείλω ξεχωριστές ευχαριστίες στην ανιψιά μου Κατερίνα-Μαρία Περιάλη για την βοήθειά της στην ψηφιοποίηση των κειμένων.Χωρίς αυτήν το παρόν τομίδιο δεν θα είχε δημιουργηθεί.

Κάντε λήψη του βιβλίου πατώντας εδώ

 Γιάννης Βασ. Πέππας, Φιλόλογος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ,τα σχόλια να σχετίζονται με την ανάρτηση και να είναι ευπρεπή.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.