Οι πρόσφυγες και οι μετανάστες ως lifestyle.
Το πολυσυζητημένοεξώφυλλο του περιοδικού Down-Town
|
Ακολουθούν τρία επίκαιρα ουσιώδη κείμενα που "τα λένε όλα" για την εξελισσόμενη εισβολή λαθρο-εποίκων στην χώρα μας.
Μόνο ἀεροπορικό εἰσιτήριο!
Μέσα στή θύελλα τοῦ καθεστωτικοῦ φιλομεταναστευτικοῦ
λόγου,μέ τίς ὑποκριτικές προτροπές,τίς ξεδιά- ντροπες ἀπειλές,τίς κωμικές ἠθικολογίες
καί τά κλαψομούνικα ρεπορτάζ,εἶναι περίπου ἀδύνατον νά πεῖς κάτι λογικό και εἰλικρινές,ὡστόσο
θά τό ἐπιχειρήσουμε.Ἐπειδή πρέπει να ἀκουστεῖ καί κάποια φωνή πού νά ἀνα- παράγει
πιστά την πραγματικότητα καί νά διασώζει τό κοινό συμφέρον,αὐτό πού τό ἔχουν ἐγκαταλείψει
οἱ πάντες,τελευταία κι αὐτή ἡ ἑλλαδική Ἐκκλησία.Ἡ ταύτιση τῆς διοίκησής της μέ
τά κυβερνητικά τρύκ καί μέ τήν ἀργυρώνητη δράση τῶν ΜΚΟ εἶναι ἀκριβῶς ἡ αἰτία
γιά τό παρακάτω σημείωμα.
Καλούμαστε ὅλοι νά συμβάλουμε μέ τρόφιμα,ρουχισμό,εἴδη προσωπικῆς
ὑγιεινῆς κτλ γιά τίς ἀνάγκες τῶν προσφύγων πού πλημμυρίζουν τήν πατρίδα μας,μεταβάλλοντάς
την σέ ἀπέραντο ἀνοιχτό στρατόπεδο δι- ερχομένων.Ὄχι μόνο νά ἀποδεχθοῦμε δηλαδή
τήν διάλυση τοῦ τόπου μας,ἀλλά καί νά τήν διευκολύνουμε! Ποιός κάλεσε αὐτούς τους
ἀνθρώπους ἐδῶ; Ποιός τούς ξεσπιτώνει ἀπό τίς χῶρες τους; Ποιός τούς ξεφορτώνει
στά μέρη μας εἰσπράττοντας τά κόμιστρα; Ποιός τούς θεωρεῖ “εὐλογία” γιά την πατρίδα
μας; Ποιός λιγου- ρεύεται τήν ἰσλαμικοῦ χρώματος “πολυπολιτισμικότητα” καί τήν
“δημογραφική λύση” πού μᾶς προσφέρεται; Πάντως ὄχι ἐμεῖς,ὄχι ὁ ἑλληνικός λαός πού
χειμάζεται σήμερα ὅσο ποτέ!
Μᾶς λένε πώς “ἐντάξει,ἀλλά τί νά κάνουμε,εἴμαστε μικρή χώρα
καί στή λάθος γεωγραφική θέση,δέν μπο- ροῦμε να ἀντιδράσουμε”,ἄρα νά δεχθοῦμε τή
μοίρα μας.Πρῶτον,ὄχι μόνο ποτέ δέν εἴπαμε δι’ ἐπισήμων χει- λέων τήν ἀλήθεια,ἀλλ’
ἀντιθέτως πέρυσι τέτοιον καιρό ἀπευθύναμε διά τῆς κυρίας Τασίας “κάλεσμα” πρός
κάθε ἀναξιοπαθούντα νά προσέλθει στήν ἐπικράτειά μας.Καί δεύτερον,ἄν δεν ἀποτρέψουμε
τό κακό,μπο- ροῦμε τοὐλάχιστον νά μήν το διευρύνουμε.Τί θά ἐξυπηρετήσει μιά ἀνθρωπιστική
βοήθεια γιά τήν παραμονή τῶν προσφύγων-λαθρομεταναστῶν-λιποτακτῶν κτλ στή χώρα
μας; Οἱ ἄνθρωποι αὐτοί δεν ἔρχονται στήν Ἑλλάδα,εἶναι ἁπλῶς περαστικοί στόν
δρόμο γιά τόν πλούσιο εὐρωπαϊκό βορρά.Κρατώντας τους ἐδῶ τούς καταστρέφουμε,μέ
πόσους τρόπους πρέπει νά μᾶς το ποῦνε; Μία εἶναι ἡ μόνη βοήθεια πού θά
μπορούσαμε να τούς παρέχουμε καί πού θά εἶχε νόημα: νά τούς δώσουμε το εἰσιτήριο
γιά τή χώρα τοῦ προορισμοῦ τους,ἐφόσον φυσικά αὐτή τούς δέχεται -κι ἄν ὄχι,τότε
τό εἰσιτήριο γιά τή χώρα προέλευσής τους.
Ὅλα τ’ ἄλλα εἶναι εἴτε προσχηματικά,εἴτε φαρισαϊσμοί εἴτε
ἀνοησίες.Ἡ Κυβέρνηση,γιά χάρη τῶν Εὐρωπαίων ἐντολέων της,μετατρέπει τή χώρα σέ
κέντρο διερχομένων -ἤ,ἀκόμα χειρότερο,κέντρο κρατουμένων- κι ἐμεῖς καλούμαστε
νά συνεισφέρουμε γιά τήν ἀναβάθμιση τῶν παρεχόμενων ὑπηρεσιῶν πρός τούς ἐγκλωβισμένους
“πελάτες”. Γιά νά μήν τούς χάσουμε;
ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ,φ. 440,11-3-2016
Γράφει ο Φαήλος Κρανιδιώτης (12-3-2016)
Το ταξίδι στην Σμύρνη ήταν αποκαλυπτικό.Αυτό το ανθρωπάκι
πήγε στην πόλη που ο Κεμάλ έπνιξε στο αίμα των Ελλήνων κατοίκων της,όπου ο
Ορθόδοξος ποιμένας της μαρτύρησε σαν το Χριστό κι η θάλασσα της πλημ- μύρισε
πτώματα αμάχων.Ομαδικοί βιασμοί,φόνοι,εξανδραποδισμοί και φωτιά αφάνισαν την
«άπιστη Σμύρ- νη».
Η σημερινή πόλη είναι αποτέλεσμα Γενοκτονίας,μνημείο του
τουρκικού φονικού ολοκληρωτισμού,της αρ- παγής και του αφανισμού ενός ολόκληρου
λαού από τις εστίες του.
Το ανθρωπάκι που πήγε εκεί,μίλησε για πόλη πολυπολιτισμού
κι αδερφοσύνης που μας ενώνει.Ο Κοτζιάς απεδείχθη ολίγιστος,ας δάγκωνα καλύτερα
την γλώσσα μου όταν ανέλαβε,για τον έπαινο των υποτιθέμενων προσόντων του,που
«συχωρέθηκαν» στην πράξη,αλλά Ιστορία ξέρει.
Δεν μπορεί αυτός ή κάποιος άλλος από τους ανακυκλωμένους
ψιλομπολσεβίκους της αντιπροσωπείας να μην ξέρει πως η Σμύρνη μας «ενώνει» με
τους Τούρκους,όσο κι όπως το Άουσβιτς «ενώνει» τους Εβραίους με τους Γερμανούς
και το Κατύν τους Πολωνούς με τους Ρώσους.
Δεν είναι λοιπόν ζήτημα αγραμματοσύνης κι επιπολαιότητας,δεν
θα απαλλαγούν,διότι τάχα προέβησαν σε α- νήκεστο βλάβη των εθνικών συμφερόντων εξ
ευηθείας.Όταν κάτσουν στον πάγκο,δεν μπορεί να έχουν τέτοι- α υπεράσπιση.
Ό,τι κάνουν είναι ιδεολογική επιλογή,προσπαθούν πάση
δυνάμει να ξεσκίσουν το Έθνος,να υλοποιήσουν όλη την βλαμμένη ατζέντα τους σε
σχέση με τα «ανοικτά σύνορα»,την δημιουργία «πολυπολιτισμικής Ελλάδας», τα
ελληνοτουρκικά,το ψευδομακεδονικό,την μετατροπή της Παιδείας σε τουβλοποιείο
«προοδευτικών πολιτών του κόσμου»,τον ευνουχισμό της Εκκλησίας,την προώθηση
όλης της νεοταξίτικης γελοίας και πολιτικά «ορ- θής» ατζέντας κι ό,τι κατεβάζει η
μειοψηφική εξαρχειώτικη και κολωνακιώτικη κούτρα τους.
Τα ανοικτά σύνορα,το κλείσιμο των κέντρων κράτησης,ήτοι η
ουρανομήκης κραυγή «ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ»,ήταν πολιτική τους θέση και
τώρα πράξη.
Από τον διαρκή «Ξένιο Δία» και τους κλιματιζόμενους
οικίσκους του κακού Σαμαρά στην Αμυγδαλέζα,στην λάσπη και στην εξαθλίωση στην
Ειδομένη του Μουζάλα.
Απόβλητοι της Ευρώπης,χρήσιμοι ηλίθιοι του ισλαμοφασισμού
και των δουλεμπόρων,αυτοκτονούμε από …ανθρωπισμό.
Ο Αλέξης κι η υπουργός του ευθύνονται για τους
πνιγμένους,για τα παιδιά που σέρνονται στις λάσπες και στους δρόμους,για τους
φανατικούς ισλαμιστές ανάμεσα τους,αυτοί εξέπεμψαν το μήνυμα του ΜΗ ΚΡΑ- ΤΟΥΣ,της
ανομίας και της αφασίας.Αυτοί ευθύνονται για το γελοίο να τους πηγαίνουν στην
Ειδομένη ή στο Σχιστό κι ύστερα αυτοί να ροβολάνε ξανά για την Πλατεία
Βικτωρίας και την Ομόνοια,γιατί εκεί είναι οι δι- ακινητές κι ύστερα ξανά πίσω
και τούμπαλιν,διότι η σχιζοφρενική κυβέρνησή μας είναι κατά των κλειστών
κέντρων κι ενός σοβαρού ελέγχου για την ασφάλεια της χώρας.
Η κυρά Τασία θα έπρεπε ήδη να έχει σιδερένια μπάλα στα
πόδια και ριγωτή στολή και το αφεντικό της να προαυλίζεται κι αυτό στο ακτινωτό
ευαγές ίδρυμα της γειτονιάς μου.Αντ’ αυτού την συνεχάρη προσφάτως ο
Φλαμπουράρης για τα έργα και τις ημέρες της.
Η βαρύτατη προσβολή του Τσίπρα στην μνήμη των νεκρών μας
στην Σμύρνη,η σιωπή αυτού και του υπουργού του στις απανωτές προκλήσεις και προσβολές
των τούρκων υπουργών,δεν είναι γκάφες.Είναι συνειδητές πολι- τικές πράξεις.
Ο ΣΥΡΙΖΑ κι ο αστείος,αλλά μοιραίος ψευτοδεξιός κολαούζος
του,μας φτιάχνουν μια μεγάλη σουνίτικη μειο- νότητα,τον τελικό αριθμό της οποίας
θα αποφασίσει ο τρομοκράτης και αρχιδουλέμπορος Ερντογάν.
Διότι μπορεί,αν του κάνει κέφι,να μας τους κάνει τρακόσιες,τετρακόσιες,πεντακόσιες χιλιάδες.Κι αν εξεργερ- θούν από σχέδιο ή απλά πείνα κι
απόγνωση,θα μπορεί να επέμβει για να «σώσει» τα ομόθρησκα αδέρφια του.
Ο δε Μάρδας,ο «σοβαρός» και δυο τρομάρες,είπε για τα
θέματα με την Τουρκία πως «ή τα επιλύουμε διπλω- ματικά ή πάμε σε πόλεμο».
Πέσατε μερικοί να τον φάτε για γεράκι.Μα δεν έχει καλσόν
για σκίσιμο ο σύντροφος υπουργός.Σιγά μην θέλει πόλεμο.Μέχρι μαξιλαροπόλεμο
μπορεί κι αν…
Απλά επανέλαβε την ηλίθια θέση της αριστεράς κι ενίων
χαζοδεξιών: «ή συμβιβασμός ή πόλεμος».Το «ξεβρά- κωμα» σας προαναγγέλει,που θα
βαφτιστεί συμβιβασμός.Γι’ αυτούς δεν υπάρχουν άλλα χρώματα ανάμεσα στο άσπρο
και στο μαύρο,δεν υπάρχει η έννοια της αποτροπής,που σου επιτρέπει την
διεκδίκηση και προστα- σία των συμφερόντων σου και χωρίς πόλεμο.Απλά,πρέπει να
δείχνεις πως δεν τον φοβάσαι και πως έχεις κάκαλα.
Έχει κάποιες προϋποθέσεις η αποτροπή: δημιουργία
πολυποίκιλης ισχύος και να εκπέμπεις το μήνυμα πως αν περάσει ο εχθρός τις
κόκκινες γραμμές σου,θα την χρησιμοποιήσεις.Πως,ας πούμε,θα στείλεις τον
Κορωνάκη και τον Καρανίκα.Φονικά όπλα.
Αυτοί εδώ τι μήνυμα αποτροπής να εκπέμψουν; Αφού ο
καταληψίας του Λυκείου του ΔΕΝ θεωρεί εχθρό την Τουρκία.Εδώ δεν ξέρει πως το
casus belli χρονολογείται από το 1995 κι όχι 60 χρόνια πριν.Για τον Αλέξη το
Αι- γαίο πρέπει να ανήκει στα ψάρια του,να κάνουμε τα κανόνια αλέτρια και τις
φρεγάτες κρουαζιερόπλοια,όλοι αδερφωμένοι κλπ.
Η μακρά παράδοση και η εξαιρετικά επιθετική θεωρητική και
υλική συγκρότηση του τουρκικού επεκτατι- σμού,η γενοκτόνα φύση του,τα θύματά του
από την Αμμόχωστο ως την Θράκη,κι από τα Ίμια και την Κύ- ναρο ως το Σίρνακ και
το Ντιγιάρμπακιρ,είναι ψιλά γράμματα,αφού η «θεωρία» της αριστεράς του
φραπό- γαλου λέει άλλα,πως φταίμε κι οι δυο,ο εκατέρωθεν «εθνικισμός»,κυρίως ο
δικός μας κλπ.
Είπαμε,ο ιδανικός άνθρωπος για τον Αλέξη και την
λαθρολάγνα κομπανία του,είναι gay πακιστανός λαθρο- μετανάστης,που εκτρέφει
καρέτα–καρέτα,πήρε μέρος στα μπάχαλα του 2008,θέλει να κάνει σύμφωνο συμβί- ωσης
με σκοπιανό και να υιοθετήσει Τσάμη και να διαβάζουν τα βράδια Αύγουστο Κορτώ και
ποίηση Κουράκη στο hot spot,όπου θα σερβίρει χαλάλ κοτόπουλο ο Πανάρας με πλάκα
όλες του τις μαϊμού πουλάδες.
Οι σκέτοι Έλληνες και τα συμφέροντα τους είναι μπανάλ.
Και μην έχετε ψευδαίσθηση πως αυτός ο καταστροφικός
έμπρακτος διεθνισμός δεν έχει καθοδήγηση.Υπάρ- χουν οι λιακοφίληδες και οι
αναμαλλιασμένες θείτσες,κάτι βοηθοί πιστολάκια στο κομμωτήριο μιας επιστη-μοσύνης
επιπέδου Ζιμπάμπουε.Αυτοί που ανέλαβαν να «αναμορφώσουν» την Παιδεία,ήτοι να
την απονευρώ-σουν από κάθε τι εθνικό και έντονα ελληνικό,απ’ οτιδήποτε θυμίζει
το ηρωϊκό πρότυπο,την φλόγα του ελλη-νικού εθνισμού και τα συμφέροντά του.
Προσπέρασαν τον Κονδύλη και πήγαν αμέσως στις
αμπελοφιλοσοφίες της «Αυγής» και των καμμένων ε-θνοαποδομητών,που ανδρώθηκαν ως
βδέλλες στο σώμα των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων που έχτισαν οι με-γάλοι εθνικοί
ευεργέτες.
Εν ολίγοις,ο λαός πλήρωνε χρόνια τους εχθρούς του,μισθοδοτούσε
γενίτσαρους για να διδάσκουν τα παιδιά του να μισούν τη γη που πατάνε και να
αποδομούν τις ιδέες,τους ήρωες και τα σύμβολα του Έθνους,να το αρ-νούνται ως
ύπαρξη και ιστορική συνέχεια.Αυτοί που κυβερνούν σήμερα είναι οι καλύτεροι
μαθητές του εσμού των ολοκληρωτικών μηδενιστών,που αυτοκτονικά εργοδότησε ο
λαός και ανέχτηκε ή και σιγόνταρε η κεντρο-δεξιά.Ας προσέχαμε και να γίνει
μάθημα για το μέλλον.Δεν ανατρέφεις φίδια στον κόρφο του λαού.Τους λειώ-νεις το
κεφάλι.
Αφού στην οικονομία έγιναν πρωταθλητές της αποτυχίας,περίγελος
του πλανήτη,και απλά παίζουν με τον φθόνο και το ταξικό μίσος,θέλουν
λοιπόν,πριν πέσουν,να προλάβουν να ξεχαρβαλώσουν όλα όσα μισούν: τα σύνορα της
Πατρίδας,την εθνική της ομοιογένεια,την οικογένεια,την Παιδεία,τις αξίες της
κοινωνίας,να ανοί-ξουν διάπλατο δρόμο σε παραχωρήσεις στην Τουρκία στο Αιγαίο,να
κλείσουν το Σκοπιανό ενδίδοντας στις απαιτήσεις του VMRO,των επιγόνων των
συνεργατών των SS και σίγουρα δεν θα αντισταθούν ιδιαίτερα σε ένα νέο σχέδιο
Απαρτχάϊντ–Ανάν για την Κύπρο.
Παράλληλα,θέλουν να υλοποιήσουν και τον κοινωνικό
μετασχηματισμό,ήτοι την προλεταριοποίηση των πά-ντων,τον αφανισμό της μεσαίας
τάξης.Αυτοί,ως κρατική νομενκλατούρα κι από κάτω το εξαθλιωμένο πόπο-λο,500 ευρώ
το μήνα έκαστος και πολλά θα μας είναι.Και θα κάνουμε πορείες κάθε μέρα,για να
είμαστε fit, όπως χαριτωμένα υπονόησε ο Κουρουμπλής χλευάζοντας το σύνολο της
επιστημονικής τάξης της χώρας που απεργεί δυο μήνες τώρα.Από τη μνημονιάρα που
εφαρμόζει,απέκτησε και χιούμορ ο ανακυκλωμένος τάχα α-ντιμνημονιακός πασόκος.
Οι επιλογές τους λοιπόν είναι σκληρά ιδεολογικές,αδίστακτες
και τις προωθούν με φόρα.
Η απάντηση της Δεξιάς,Κεντροδεξιάς,πείτε την όπως θέλετε,πρέπει
να είναι εξίσου ιδεολογική,αλλά και ορθο-λογική,σε αντίθεση με τον ανορθολογισμό
της ανιστόρητης και καταστροφικής πολιτικής του ψιλοηγεμόνα της Βλαχίας,που
πήγε σκυφτός στην Σμύρνη της Γενοκτονίας,της αρπαγής και του αίματος για να
λουστράρει τα σκαρπίνια του Νταβούτογλου.
Η απάντηση μας πρέπει να είναι ιδεολογική κι η στάση μας
δυο φορές πιο σκληρή από την δική τους.Η καρδιά κι η Ιστορία των Ελλήνων θα
είναι μαζί μας,αν κάνουμε το καθήκον μας.
Εάν θα χορεύουμε καντρίλιες στο παράφωνο βιολί της
πολιτικής «ορθότητας»,αν ο αστικός χώρος δεν κάνει τα αυτονόητα απέναντι στο
Έθνος και την Πατρίδα,τότε το κενό θα το καλύψουν άλλοι κι από την πολυδιάσπαση
του χώρου των εθνικών αστικών αξιών θα βγει πάλι ωφελημένη η τυχοδιωκτική
αριστερά,που ήδη προδίδει τα εθνικά συμφέροντα.
Η Πατρίδα είναι το κοινό μας σπίτι.Δεν μπορούμε αδρανείς
να παρακολουθούμε την αριστερά των φρικιών και το κράτος συμμορία του Ερντογάν
να το διαλύουν.
Δεν υπάρχει πλέον χώρος για δισταγμούς και αστικές
ευγένειες.
Όποιοι υπονομεύουν με αυτό τον τρόπο την εθνική ασφάλεια και
συνοχή πρέπει να πληρώσουν.Δεν χωράνε κολλητηλίκια με αυτούς,ούτε αβρότητες.Δεν
μπορεί να υπάρξει εθνική ενότητα με ανθρώπους που δεν πιστεύ-ουν στο Έθνος,το
μισούν και διαλύουν την χώρα.
Ανεβαίνοντας την Μεσογείων δεξιά έξι κυπαρίσσια
φυτεύτηκαν μετά το 1922,εις μνήμιν.Ε,να τους τάξουμε κι άλλα έξι.Είναι καλό ν’
αυξάνεται το πράσινο,δεν είναι;
Οι πρόσφυγες ως εργαλείο της Αριστεράς
Ποιος εξουσιάζει τα πράγματα; Αυτός που εξουσιάζει τις
λέξεις.Η Αριστερά έχει κατορθώσει να επιβάλει το δικό της πολιτικό και
κοινωνικό λεξιλόγιο,τις δικές της εννοιολογήσεις στους κυριότερους κόμβους της
δημό-σιας συζήτησης.Οι αντίπαλοί της ξεκινούν με γκολ από τα αποδυτήρια,στο
βαθμό που συμμορφώνονται bydefault στους όρους του παιχνιδιού που εκείνη έθεσε.«Όρους»
και με τις δύο σημασίες: του ορίου που δεν μπο-ρεί να ξεπεραστεί και των
γλωσσικών εργαλείων που επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν.Οι διαστάσεις του
γη-πέδου,η ποιότητα του χλοοτάπητα,το υλικό με το οποίο είναι φτιαγμένες οι
μπάλες: όλα ακολουθούν τα στά-νταρ που έχει θέση η μία εκ των δύο πλευρών.Ως
ιερατείο,που αντλεί νομιμοποίηση από το ανεξάντλητο από-θεμα χάριτος που σώρευσαν οι αγαθοεργίες
των μαρτύρων της,η Αριστερά αποφασίζει το λεκτόν και το άλε-κτον,αυτό που μπορεί
να ειπωθεί και αυτό που δεν μπορεί να ειπωθεί,διότι αποτελεί ταμπού.
Η αριστερή πολιτική ορθότητα προχωρεί piecemeal.Για πολύ καιρό
έδινε μάχη υπέρ του απλού και ουδέτερου «μετανάστες»,αντί του φασιστικού
«λαθρομετανάστες».Τη μάχη αυτή την κέρδισε κατά κράτος.Στο επόμενο στάδιο,αυτό
που διανύουμε τώρα και που πλησιάζει προς το τέλος του με την ίδια έκβαση,διεκδικεί
την αντικα-τάσταση του ουδέτερου «μετανάστες» με το θετικά χρωματισμένο
«πρόσφυγες».
Όλοι είναι πρόσφυγες.Ο «μετανάστης» συρρικνώνεται εννοιολογικά
και περιλαμβάνει πλέον μόνο πολίτες πλούσιων χωρών που μετεγκαθίστανται σε
άλλες πλούσιες χώρες για λόγους αναψυχής ή ιδιοτροπίας.Η «με-τανάστευση»,εκτός
από ιστορική κατηγορία (π.χ. ελληνική μετανάστευση στις ΗΠΑ),αφορά πλέον μόνο
ενδο-δυτικές μετακινήσεις,εντός των ορίων του Πρώτου Κόσμου.
Οποιοσδήποτε έρχεται στη Δύση από μη δυτική χώρα
θεωρείται ipso jure «πρόσφυγας».Η υπόθεση είναι πως οι συνθήκες ζωής σε όλες
ανεξαιρέτως τις μη δυτικές χώρες είναι τόσο ταπεινωτικές και απάνθρωπες που
δικαι-ολογούν μαζική φυγή των κατοίκων.
Αυτό που εδώ συνήθως διαφεύγει είναι η σχετικότητα των όρων:
ταπεινωτικές και απάνθρωπες σε σχέση με τη Δύση,όχι απολύτως.
Η Αριστερά κατέχει άριστα την λεπτή τέχνη της πόλωσης: κατασκευάζει
δύο μανιχαϊκά άκρα,τους καλούς που «σε κάθε μετανάστη βλέπουν έναν πρόσφυγα»
και τους κακούς που «σε κάθε πρόσφυγα βλέπουν έναν μετα-νάστη».Το ενδιάμεσο
έδαφος πυρπολείται και μεταβάλλεται σε καμένη γη.Δεν επιτρέπονται
αποχρώσεις,δια-χωρισμοί,σχολαστικές κατηγοριοποιήσεις.Ή θα είσαι με τους
ανθρώπους ή θα είσαι με τους φασίστες.
Για να θεωρηθεί κάποιος πρόσφυγας δεν χρειάζεται να προέρχεται
από εμπόλεμη περιοχή.Όλες οι μη δυτικές περιοχές θεωρούνται κατά κάποιο τρόπο
εμπόλεμες.Σύμφωνα με τη μαρξιστική θεωρία της εξάρτησης,οι πρώ-ην
αποικιοκρατούμενες και νυν υπανάπτυκτες ή αναπτυσσόμενες χώρες υφίστανται την
διαρκή δομική βία του ανεπτυγμένου κόσμου.Η Συρία λειτούργησε ως ο καταλύτης
της «προσφυγοποίησης» όλων των φτωχών και κατατρεγμένων της γης που θέλουν να
καταφύγουν στη Δύση.Οι πρόσφυγες έχουν δικαίωμα να επιλέ-ξουν σε ποια χώρα θα
εγκατασταθούν.Το ότι διέφυγαν τον άμεσο κίνδυνο του πολέμου δεν σημαίνει ότι
υπο-χρεούνται να παραμείνουν οπουδήποτε επικρατεί τυπική «ειρήνη».Θα πάνε όπου
θέλουν.
Αν θέλουν όλοι Αγγλία,Γερμανία και Σκανδιναβία,εκεί θα
πάνε.Ερωτήματα του τύπου «πόσους μπορούμε να αντέξουμε» είναι φασιστικά.Δεν
μπορούν καν να τεθούν.Εάν τεθούν,σε θέτουν αυτομάτως εκτός των ορίων του
πολιτισμού.
Μπορούν οι πρόσφυγες να ξεπεράσουν τον πληθυσμό της χώρας
υποδοχής; Φυσικά.Δεν υπάρχει όριο στις αφί-ξεις.Όποιος ασχολείται με
ποσοστώσεις,θέτει προϋποθέσεις,εκφράζει επιφυλάξεις,λέει «ναι» στους πρόσφυ-γες,αλλά
με αστερίσκο,είναι φασίστας.Φασίστας με αστερίσκο.
Τι κρύβεται πίσω από όλα αυτά; Κυρίως άγνοια,κομφορμισμός
και φόβος στοχοποίησης.Οι πρόσφυγες είναι και μόδα,αφορμή επίδειξης ευαισθησίας
για όσους «συμβαδίζουν με την εποχή τους».Το τελευταίο εξώφυλλο του περιοδικού
Down Town,με τους σωσιβιοφορούντες σελέμπριτις σε ρόλο προσφύγων,και η καμπάνια
ραδι-οφωνικού σταθμού που συλλέγει «μπάρες δημητριακών»,είναι τα πιο γνωστά
παραδείγματα.
Είναι όμως και κάτι άλλο.Το όραμα της ανατροπής του καπιταλισμού.Οι πρόσφυγες θα λειτουργήσουν ως ει-σαγόμενο προλεταριάτο που θα ανατρέψει τις
ταξικές ισορροπίες στη Δύση.Η μαζική παρουσία τους θα γεν-νήσει κοινωνικές διεκδικήσεις,κινήματα
εξίσωσης και αιτήματα αναδιανομής.Προορίζονται να γίνουν το νέο κοινωνικό
υποκείμενο,οι ευγενείς άγριοι που θα ανατρέψουν το πλουτοκρατικό καθεστώς.Το
γεγονός ότι πολ-λοί από αυτούς δεν τρέφουν τέτοιες μεγαλεπήβολες βλέψεις,επιθυμώντας
απλώς να βρουν μόνιμη εργασία και να ενσωματωθούν στις κοινωνίες υποδοχής,έχει
ελάχιστη σημασία.Η επανάσταση είναι αδήριτη ιστορική νομοτέλεια.
Δεν θα ρωτήσει τον καθένα ξεχωριστά τι θέλει.Η επανάσταση
έχει ως όργανο τις μάζες,όχι τις ατομικές συνει-δήσεις.Οι πρόσφυγες
εργαλειοποιούνται πολιτικά από την Αριστερά.Ο απώτατος στόχος είναι η
κολεκτιβική κοινωνία,αν και επισήμως τουλάχιστον παραμένει ακόμη αποσιωπημένος.
Γιάννης Μαύρος
Υποψήφιος
διδάκτορας Φιλοσοφίας της Ιστορίας στο Τμήμα Μεθοδολογίας,Ιστορίας και Θεωρίας
της Επιστήμης του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ,τα σχόλια να σχετίζονται με την ανάρτηση και να είναι ευπρεπή.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.